Досьє ділової репутації компанії
Загальна характеристика з відкритих джерел

ФОП СТАНЄВА ОЛЕНА ІВАНІВНА 

Підключіть сповіщення, щоб не пропустити важливі зміни:
Поділитися
Поділитися досьє
СТАНЄВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
Отримуйте сповіщення про зміни в Досьє ділової репутації особи та перевіряйте компанії, ФОПів, фізичних осіб чи окремі категорії.

Експрес-аналіз контрагента за допомогою штучного інтелекту

Аналіз за допомогою штучного інтелекту доступний лише після авторизації.
Штучний інтелект проведе глибокий аналіз даних у Досьє ділової репутації та сформує стисле резюме і аналітичний показник надійності контрагента для швидкої оцінки ризиків співпраці.
1
Прізвище, ім’я, по батькові
СТАНЄВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
Через специфіку структури реєстрів не можливо гарантовано визначити приналежність знайдених записів певній особі. Записи можуть стосуватися інших осіб зі збіжним ПІБ.
 Припинено
Станом на 14.02.2022
Дата реєстрації
19.04.2013
Дані про державну реєстрацію припинення ФОП, підстава для внесення
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням
Дата запису
18.07.2013
Номер запису
25340060002002315
Номер запису
25340000000002315
Місцезнаходження реєстраційної справи
Іванівська районна державна адміністрація Одеської області
2

Пов’язані особи з ФОП Станєва Олена Іванівна 

3

Кредитна історія Станєва Олена Іванівна в базі Українського бюро кредитних історій

Перевірка наявності кредитної історії доступна після авторизації.
Кредитна історія — це інформація про зобов’язання особи за кредитами та дисципліну їх виконання, що зберігається в бюро кредитних історій, формує фінансову репутацію позичальника і впливає на можливість отримання нових позик.
4

Публічна діяльність

Відсутня інформація про статус політично значущої особи (PEP).
5

Санкційні списки

6
Заборона брати участь у тендерах від Антимонопольного комітету України
У ФОП немає рішень АМКУ щодо заборони участі у тендерах.
7
Процедура банкрутства
 Немає інформації про банкрутство.
8

Податкові дані: ФОП Станєва Олена Іванівна

Інформація в блоці "Податкові дані" щодо великих платників податків та податкового боргу тимчасово не оновлюється через обмеження доступу до відповідних публічних електронних реєстрів у звʼязку з введенням в Україні воєнного стану.
Реєстр платників ПДВ станом на 22.03.2022
Анульоване свідоцтво платника ПДВ
Дата реєстрації
30.11.2005
Дата анулювання реєстрації платника ПДВ
10.12.2007
Причина анулювання
Пп."а" п.9.8 ст.9 Закону - платник податку, який до мiсяця, у якому подається заява про анулювання реєстрацiї, є зареєстрованим згiдно з положеннями пiдпункту 2.3.1 пункту 2.3 статтi 2 Закону бiльше двадцяти чотирьох календарних мiсяцiв, уключаючи мiсяць реєстрацiї, та має за останнi дванадцять поточних календарних мiсяцiв обсяги оподатковуваних операцiй, меншi за визначенi зазначеним пiдпунктом
Підстава анулювання
Анульовано за iнiцiативою платника
Податковий борг станом на 28.01.2022
Відсутній
Заборгованість по заробітній платі станом на 24.08.2025
Відсутня
9

Обтяження рухомого майна: Станєва Олена Іванівна

Державний реєстр обтяжень рухомого майна – єдиний реєстр обліку обтяжень (застави, обмеження тощо) та звернення стягнень на предмет них (арешт, вилучення, примусова реалізація тощо).
Зверніть увагу, записи про обтяження підлягають виключенню з реєстру через 6 місяців після припинення обтяження.
10

Об’єкти нерухомості: Станєва Олена Іванівна

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно – єдиний реєстр обліку речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Зверніть увагу, інформація щодо речових прав, які були зареєстровані до 2013 року — знаходиться в окремих блоках звіту, до 2004 року — може бути відсутня у реєстрі.
11

Транспортні засоби

12

Ліцензії: СТАНЄВА ОЛЕНА ІВАНІВНА 

13

Інформація про виконавчі провадження: Станєва Олена Іванівна

14

Історія змін реєстраційних даних

Перевірка історії змін доступна після авторизації.
Містить хронологічний огляд змін в офіційних відомостях про компанію або ФОП, зокрема:
  • найменування,
  • місцезнаходження,
  • види діяльності (КВЕД),
  • статус реєстрації тощо.